Snart Skellefteå!

Hej hopp!

Jag och Hank satt ute ikväll på Debaser på medborgarplatsen.
Hade inte så mkt till damsällskap pga att hela fucking sveriges tjejer
just denna period har annat att göra nämligen filmen "Sex and the city"!
Alla, verkligen ALLA tjejer i sthlm tycker just nu att de är viktigare än absolut allt!
Men, men...så går det när man är kille. Får väl vänta på Spiderman 4 istället och då jävlar ska dom också få
sitta helt ensamma och se tragiska ut.

Efter denna ångestfyllda kväll så laddar jag och Hank för att åka upp till Skellefteå i helgen
och börja repa lite inför sommarens spelningar så de känns bra.

Har ingen bra bild på vår ensamhet denna kväll så jag lägger in en från min och Hanks golfkarriär från midsommar istället.

Fridens
Funky Dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0